ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Η διαδικασία παραγγελίας είτε για τα εγγεγραμμένα μέλη είτε για τους επισκέπτες είναι απλή και αποτελείται από τα ακόλουθα 2 βήματα:

1) Τοποθετήστε μια παραγγελία
2) Ολοκλήρωση του ελέγχου

Τα εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να λάβουν πιο λεπτομερείς πληροφορίες πέρα από τα παραπάνω βήματα σχετικά με την παραγγελία τους, εισάγοντας το λογαριασμό τους.
Αν και λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο για να δηλώσουμε σωστά τη διαθεσιμότητα των αντικειμένων μας όπως φαίνεται στην οικογένεια Λυράκη, ένα προϊόν μπορεί να μην είναι διαθέσιμο εντός του χρόνου παράδοσης ή ακόμα πιο σπάνια δεν είναι διαθέσιμο καθόλου για λόγους που δεν εμπίπτουν στη δική μας σφαίρα επιρροής. Σε αυτή την περίπτωση, θα λάβετε ένα email από εμάς στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δώσει να σας ενημερώσουμε.

1. Τοποθέτηση παραγγελίας

Στην Οικογένεια Λυράκη μπορείτε να παραγγείλετε είτε ως μέλος είτε ως απλός επισκέπτης.

Περιηγηθείτε ελεύθερα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα
επιλέξτε τα στοιχεία της επιλογής σας, και το τοποθετήστε στο κάρρο αγορών σας
εισάγετε το καλάθι αγορών σας και, ακολουθώντας τα βήματα; που υποδείξετε ότι προχωράτε στην παραγγελία σας.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών αγορών σας, σας συνιστούμε να εγγραφείτε ως χρήστης μέλους της Οικογένειας Λυράκη συμπληρώνοντας τα ελάχιστα δυνατά στοιχεία που ζητούνται στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής. Κάθε αποστολή παραγγελίας σημαίνει ότι έχετε αποδεχτεί τους ισχύοντες όρους χρήσης που διέπουν τις συναλλαγές μεταξύ μας στο σύνολό μας.

Παρακαλούμε ελέγξτε την ορθότητα και τη νομιμότητα των πληροφοριών που μας παρέχετε για να αποφύγετε προβλήματα στη συνεργασία μας. Η εταιρεία – σε καμία περίπτωση – είναι σε θέση να επαληθεύσει την εγκυρότητα των δεδομένων που είναι εθελοντικά και αποκλειστικά μετά την κατάθεσή σας, μας ειδοποιείτε.

Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, λαμβάνετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας δώσατε, με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας που έλαβε η εταιρεία μας από εσάς. Αυτό το μήνυμα σας ενημερώνει επίσης το δεύτερο βήμα που ακολουθεί κατά την αποστολή της παραγγελίας σας.

Όλες οι παραγγελίες λαμβάνονται από εμάς, με την επιφύλαξη της επανεξέτασης και επιβεβαίωσης της διαθεσιμότητας των προϊόντων (η επιταγή γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την παραγγελία σας).

2 Ολοκλήρωση της ελέγχου

Την ημέρα παράδοσης των αντικειμένων της παραγγελίας στην εταιρεία ταχυμεταφορών (σε ειδικές περιπτώσεις στην ναυτιλιακή εταιρεία) θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα που θα σας ενημερώνει για:

α) την ημέρα και την ώρα αναχώρησης
β) το Κουπόνι
γ) τον αριθμό ιχνηλασιμότητας της παραγγελίας και
δ) τον αντίστοιχο σύνδεσμο όπου εισάγετε τον κωδικό μπορείτε να δείτε την πρόοδο της παράδοσης.

3 Ακύρωση / Επιστροφή Των Προϊόντων Παραγγελίας

3.1 Ακύρωση

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα για επιστροφή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας και σύμφωνα με το νόμο 2251/1994. Σε αυτήν την περίπτωση, παρακαλούμε στείλτε μας e-mail για να μας ενημερώσετε. Το προϊόν ή τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση και τη συσκευασία τους. Τα έξοδα αποστολής επιστροφής προϊόντος είναι αποκλειστικά και καταβάλλονται από τον πελάτη.

3.2 Επιστροφή Παραγγελίας

Η οικογένεια Λυράκη λαμβάνει όλα τα δυνατά μέτρα για να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα συσκευάζονται σωστά και προσεκτικά για να σας φτάσει χωρίς ζημιά. Μερικά από τα προϊόντα μας είναι εύθραυστα ή / και ευαίσθητα. Για το λόγο αυτό, η Οικογένεια Λυράκη, σε συνεννόηση με τους μεταφορείς, αποστέλλει τα προϊόντα αυτά με ειδική σήμανση και κατάλληλη συσκευασία που τα προστατεύει πλήρως από οποιαδήποτε ζημιά κατά τη μεταφορά ή/και αποθήκευση.

Ωστόσο, σε περίπτωση επιδείνωσης, ισχύουν τα ακόλουθα:

Κατά τη στιγμή της παραλαβής από τον κούριερ. Σε σπάνιες περιπτώσεις, το αντικείμενο που παραλείπετε μπορεί να καταστραφεί κατά τη μεταφορά. Εάν, κατά τη στιγμή της παραλαβής από τον μεταφορέα, διαπιστώσετε ότι υπάρχει βλάβη στη συσκευασία ή το προϊόν, τότε μην προχωρήσετε με αυτό. Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης χρεώνεται μόνο για έξοδα αποστολής. Είναι σημαντικό κατά τη στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας σας από τον κούριερ να ελέγξετε τα προϊόντα, ειδικά αν η συσκευασία παρουσιάζει σημάδια φθοράς, παρακέντησης, ρήξης. Εάν παραλάβετε τα προϊόντα χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη κράτηση κατά τη στιγμή της παραλαβής, αυτό σημαίνει ότι έχετε παραλάβει το προϊόν ανεπιφύλακτα.

Μετά την παραλαβή από τον κούριερ. Στην οικογένεια Λυράκη λαμβαδούμε όλα τα απαραίτητα μέτρα – όπως προαναφέρθηκε – για την ασφαλή μεταφορά και αποθήκευση. Εάν εντός 20 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας από τον μεταφορέα, βρείτε ζημιά σε ένα προϊόν ή μέρος αυτού, τότε στείλτε ένα email στο info@casamarket.gr στο οποίο μας ενημερώνετε για το πρόβλημα και ταυτόχρονα δηλώνετε ποια από τις ακόλουθες προτεινόμενες ενέργειες προτιμάτε:

Α. επιστροφή και αντικατάσταση.
Β. επιστροφή και έκδοση εκπτωτικού κουπονιού ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν για χρήση σε μελλοντικές αγορές.

Το προϊόν που έχει υποστεί ζημία πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και όλα τα δικαιολογητικά που το συνόδευσαν αρχικά. Τα έξοδα επιστροφής από τον πελάτη στην οικογένεια Λυράκη βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Η Οικογένεια Λυράκη θα αντικαταστήσει ή θα εκδώσει κουπόνι (Α ή Β) μόνο μετά την παραλαβή του κατεστραμμένου προϊόντος. Εάν λάβετε ένα διαφορετικό προϊόν από την παραγγελία σας, τότε ισχύει μόνο η παραπάνω ενέργεια (επιστροφή και αντικατάσταση).

Η τήρηση ή μη των ανωτέρω προθεσμίας των 14 ημερών και των 20 ημερών πιστοποιείται από την ημερομηνία παραλαβής του σχετικού e-mail από την οικογένεια Λυράκη.

4. ΟΡΙΑ ΕΥΘΥΝΩΝ

Ο επισκέπτης / πελάτης / μέλος της Οικογένειας Λυράκη αποδέχεται πλήρως και άνευ όρων το αποκλειστικό δικαίωμα της εταιρείας να διακόψει τη χρήση των κωδικών πρόσβασης της Οικογένειας Λυράκη και να διακόψει το περιεχόμενο και τις πληροφορίες της Οικογένειας Λυράκη όποτε θεωρεί ότι (η εταιρεία) παραβιάζεται από τον ίδιο (επισκέπτη / μέλος / πελάτη) ή ότι υπάρχουν ή υπάρχουν ενδείξεις ή/και καταγγελίες ότι έχουν διαπράξει παράνομες πράξεις ή παραλείψεις από τον ίδιο/ μέλος / πελάτη) ή ότι υπάρχουν ή υπάρχουν ενδείξεις ή/και καταγγελίες ότι έχουν διαπράξει παράνομες πράξεις ή παραλείψεις από τον ίδιο/ μέλος / πελάτη. Μπορεί επίσης να διακόψει, να αναστείλει, να τροποποιήσει τη λειτουργία της Οικογένειας Λυράκη εν όλω ή εν μέρει, μόνιμα ή προσωρινά ανά πάσα στιγμή με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση προς τον επισκέπτη / πελάτη / πελάτη / πελάτη της Οικογένειας Λυράκη.

Η εταιρεία δεν είναι υπεύθυνη εάν, για οποιονδήποτε λόγο, συμπεριλαμβανομένης της περίπτωσης αμέλειας, η Οικογένεια Λυράκη διακόπτεται ή καθίσταται δύσκολη ή/και αδύνατη η πρόσβαση ή/και εάν, παρά τα ισχύοντα μέτρα ασφαλείας, «ιοί» άλλο επιβλαβές λογισμικό και μεταδίδεται σε τερματικά επισκεπτών/ επισκεπτών/ πελατών, ή εάν τρίτα άτομα μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα ή χάκερ παρεμβαίνουν με οποιονδήποτε τρόπο στο περιεχόμενο και τη λειτουργία του ιστότοπου, καθιστώντας δύσκολη τη χρήση ή την πρόκληση προβλημάτων στην εύρυθμη λειτουργία του ή υποκλοπή προσωπικών δεδομένων των πελατών και των εγγεγραμμένων χρηστών της Οικογένειας Λυράκη. Επιπλέον, η εταιρεία μας δεν ευθύνεται με κανένα τρόπο για οποιεσδήποτε νομικές ή αστικές ή/και ποινικές αξιώσεις ή για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή τυχαία, η οποία είναι ενδεικτική και όχι περιορισμός, εναλλακτική ή/και σωρευτική απώλεια κερδών, δεδομένων, απώλειακερδών, χρηματικήικανοποίηση κ.λπ.) από επισκέπτες / μέλη / πελάτες της Οικογένειας Λυράκη ή τρίτων λόγω της λειτουργίας ή μη ή/και της χρήσης της Οικογένειας Λυράκη ή/και της αδυναμίας παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από την εταιρεία μέσω της Οικογένειας Λυράκη ή/και οποιωνδήποτε μη εξουσιοδοτημένων παρεμβάσεων τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτής ή/και ασφάλειας που δημιουργείται.

Ισχύουν όλοι οι περιορισμοί ευθύνης που ορίζονται στους παρόντες Όρους Χρήσης, τους οποίους ο επισκέπτης / πελάτης / πελάτης της Οικογένειας Λυράκη ς αναγνωρίζει και αποδέχεται ως έγκυρους και σύμφωνα με τις καλές πίστες και τις εμπορικές πρακτικές.

4.1 Αλλαγές στην Πολιτική και τις Προϋποθέσεις όρων

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε βαθμό τους παρόντες όρους χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Ο επισκέπτης / μέλος / πελάτης πρέπει να ενημερώνεται για τους ισχύοντες όρους και προϋποθέσεις κάθε φορά που χρησιμοποιεί την Οικογένεια Λυράκη

5. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΟΣ ΝΟΜΟΣ

Η λειτουργία της Οικογένειας Λυράκη και του ιδιοκτήτη της διέπεται από την Ελληνική Νομοθεσία. Όποια διαφορά και αν προέκυψε, η Εταιρεία θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την φιλική επίλυσή της με βάση την εντιμότητα, τις προσδοκίες των μερών και τις διατάξεις του παρόντος. Δεδομένου ότι ο φιλικός διακανονισμός δεν είναι δυνατός, τα Ελληνικά Δικαστήρια του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης είναι αρμόδια και εφαρμόζεται το Ελληνικό Δίκαιο.

6. ΜΕΘΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Ανατρέξτε στην ενότητα Αποστολές και Πληρωμές

7. ΣΥΝΑΛΛΑΣΣΕΤΑΙ ΧΡΗΣΕΙΣ

Συμβουλευτείτε την ενότητα Ασφάλεια συναλλαγών.

8. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Ανατρέξτε στην ενότητα “Ειδικές προσφορές” και Πληρωμές

9. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Ανατρέξτε στην ενότητα Προσωπικά Δεδομένα.

10. ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Ιδιοκτήτρια www.lyrakisfamily.gr («Οικογένεια Λυράκη») είναι η Ηλέκτρα Λυράκη και τα κεντρικά γραφεία του καταστήματος είναι:
Άνω Σίσσυ, Λασιθίου.
72400 Κρήτη
Τηλέφωνο επικοινωνίας: +30 28410 89870
ΦΑΞ: +30 28410 89870
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: info@lyrakisfamily.gr